lunes, 2 de enero de 2017

Reinici del blog "Danzad, danzad malditos"



No és cap secret que el ritme de publicació en aquest blog és força irregular. El vaig iniciar amb molta empenta i energia, amb l'objectiu de ser una mena d'altaveu-bitàcora i espai de reflexió, molt vinculat al moment polític del moment. Poc a poc s'hi van anar barrejant cada cop més les opinions personals, convertint-se en un blog d'opinió. Una eina d'autobombo com una altra qualsevol.

La manca de temps i motivació per escriure han condicionat la major part de la vida d'aquest blog. Definitivament, no tinc prou moral ni motivació per a fer articles com els què he anat fent fins ara de forma periòdica i disciplinada, així que avui, amb l'arribada d'aquest nou any i com un propòsit d'any nou més, he decidit fer-li una "maneta de gat", eliminar moltíssims elements que el sobrecarregaven, i convertir-lo en un blog personal.

D'avui en endavant, els articles que trobareu en aquest blog seran simples reflexions personals, a l'estil d'un diari. Sóc conscient que aquesta mena d'escrits són encara menys interessants que els què hi havia fins ara (i mira que ja n'eren, de poc interessants), però serà quelcom més adaptat a les meves possibilitats i a la meva moral en aquests moments. Em motiva més compartir pensaments i reflexions diàries més que no intentar fer articles més elaborats, que a un inútil com jo li requereixen un esforç molt gran i moltes hores de temps amb les que no hi conto.

Us dono, doncs, la benvinguda al nou "Danzad, danzad malditos". Un espai de reflexió d'un eugenienc amb un ego sobredimensionat que es pensa que té quelcom mínimament interessant a dir. Si us agrada el què llegiu aquí, no dubteu en deixar-hi els vostres comentaris...

ECG.

No hay comentarios:

Publicar un comentario